czwartek, 13 stycznia 2011

Telewizyjno-Świąteczne deja vu...

Powinnam ten post zatytułować jakoś inaczej np "Wielki ubaw"  albo "Telewizyjny koszmar" haha
Gdy zobaczyłam to nagranie postanowiłam udawać, że ono nie istnieje...
To dziwne uczucie zobaczyć siebie samą na ekranie, na dodatek mówiącą jakieś dziwne rzeczy ;)
Namawiana przez kilka bliskich mi osób, głównie przez Iwonę z Hopmartu ;) oraz moją Ciocię Kasię (ściskam Was z tego miejsca) , stwierdziłam, że co mi szkodzi... Pośmiejcie się trochę i Wy.
Ale od początku- Przed Świętami Bożego Narodzenia zostałam zaproszona do telewizji TVR na nagranie programu "Między nami kobietami". Miałam pokazać jak zrobić kartkę Świąteczna bez użycia specjalnych materiałów, z tego co każdy ma w domu. Jak się okazało na miejscu nie było to takie proste. Całe nagranie, wraz z rozmową trwało 10 minut, podczas gdy przeciętnie zrobienie kartki zajmuje mi jakieś 20 minut... A zatem wyszło to jak wyszło... Na szczęście kartkę, która chciałam zrobić  przygotowałam sobie wcześniej. Miała ona wyglądać tak jak poniżej. Pamiętacie ją?


No a teraz filmik... hehehehe

6 komentarzy:

  1. super!!gratuluję!ależ Ty jestes sympatyczna dziewczyna:)
    pozdrawiam serdecznie
    :*

    OdpowiedzUsuń
  2. W końcu to obejrzałam :) W TV przegapiłam :)
    Bardzo fajnie wyszło. Jak na pierwszy raz - perfekcyjnie :) No i Asia ma rację bardzo sympatyczna Babeczka z Ciebie :) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny filmik:D
    Ja nie wiem czy umiałabym mówić składnie o tym co robie:D

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję i podziwiam :) i wyszło świetnie
    sprytnie podzieliłaś zadania ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super:) Gratuluję bardzo:D No i fajny ten filmik:*

    OdpowiedzUsuń
  6. no wreszcie okazja zobaczyć Cię na żywo, i to przy pracy! :)
    fajny filmik :)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń