wtorek, 23 kwietnia 2013

Album na Chrzest Święty Jasia

W niedzielę byliśmy na Chrzcinach kuzyna Julii, który tak naprawdę nie jest jej kuzynem bo jego tata, syn mojej cioci jest de facto moim wujkiem, mimo iż jesteśmy z tego samego pokolenia. A i tak mówimy na siebie "siostra", "brat". Nie wiem dokładnie jak to jest, przy każdej rodzinnej uroczystości o to wypytuję by za chwilę zapomnieć te skomplikowane więzy rodzinne i znów nie móc się w tym połapać. Tak czy siak Julia uważa, że Jaś to jej kuzyn i jest z tego bardzo dumna. Niech więc tak zostanie.
Kuzyn dostał od nas taki albumik w pudełku i kartkę, której nie zdążyłam obfotografować. 
Tym razem zmiksowałam ze sobą szare papiery z kolekcji Nim Nastanie Świt, kropkowane z Kapuśniaczka oraz uzupełniłam beżowym ze Świerszcza za Kominem. Całość uzupełniłam delikatnymi tekturowymi wycinankami  z Wycinanki i przeszyciami. 

Życzę Wam udanego dnia, mam nadzieję, że znajdziecie choć chwilkę na scrapowanie. Ja mam dziś szczęście bo Lili straszliwie dużo śpi, więc sobie siedzę przy biurku. 
Aha, jeszcze jedna, bardzo ważna rzecz. Chciałabym podziękować z całego serca wszystkim, którzy do mnie zaglądają, a w szczególności tym którzy zostawiają ślad po sobie w postaci komentarzy. Szczególnie osób, które stale mnie odwiedzają i wiem, że są ze mną. Bardzo Wam dziękuję bo ja bardzo mało komentuję u Was lub wcale. Zaglądam w miarę możliwości czasowych do Was. Dlatego tym bardziej Wam dziękuję i tym bardziej to doceniam!!! Na pewno się odwdzięczę niebawem  jakimś candy. Co Wy na to? Muszę tylko z czasem jakoś się dogadać, żeby nie pędził tak szybko.
















13 komentarzy:

  1. Przepiękny! Cudnie połączone papierki, świetne dodatki - rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny album, ale to u Ciebie żadna nowość przecież ;)
    Zawsze gubię się w takich zawiłościach rodzinnych, ale o ile dobrze zrozumiałam, to i ja mam takiego wujka, co to jest tylko kilka lat starszy ode mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekny album, jak zwykle podziwiam i sie zacgwycam :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. cudny album i piękne papiery. Pudełko też śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I co ja mam napisać? Co? Że uwielbiam Twoje albumy?? No przecież to już wiesz :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Wam! Wasze słowa są na wagę złota! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zuziu,zaglądac do Ciebie i podziwiać Twoje albumy to sama przyjemność :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny! A jaki pracochłonny! Cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny album :) Uwelbiam kropki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny album!
    oj z tym czasem to ciężko jest.. sama musze chyba mu jakąś łapówkę dać, żeby zwolnił ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny album. Świetnie dopasowane kolory. Jasiowi się na pewno spodoba! Na razie w pierwszej kolejności Rodzicom. ;-) A Jaś to śliczny chłopiec.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojej jaki piękny, w cudnych kolorach, a te drobniutkie niebieskie kwiatki (może niezapominajki) są po prostu obłędne!!!!

    OdpowiedzUsuń