sobota, 15 lutego 2014

Supreme Scrap Tournament

Witajcie!
Dziś chciałabym Wam pokazać kolejny projekt, który wykonałam na konkurs Supreme Scrap Tournament. Jestem szczęśliwa, że udało mi się dostać do drugiej rundy. Zobaczymy co będzie dalej...
W tym tygodniu miałyśmy stworzyć podwójny layout  z czarno-białymi zdjęciami. Do wykonania layoutu można było użyć tylko 1 koloru. Ja wybrałam brązowy. Myślałam szczerze mówiąc, że nie dam rady. Jakoś nie mogłam sobie wyobrazić używania tylko brązowych ozdób i papieru. Okazało się jednak, że wcale nie było aż tak trudno. Użyłam tu papierów z Galeria Papieru. W pracy użyłam bardzo wielu odcieni brązu, od bardzo ciemnego po jaśniutki beż. Wycinanki zafarbowałam delikatnie herbatą.
Miłego weekendu Wam życzę. Ja nadal walczę z bólem pleców...

Hi everybody!
Today I want to show you the next project for Supreme Scrap Tournament. I managed to go to round 2 which made me really happy.
This week we were supposed to create a double layout using black and white pictures and ...only one colour for the whole layout. I chose brown. I thought I wouldn't manage as I couldn't imagine using brown embellishments only. But it turned out not to be that hard. I used Galeria Papieru papers as a base of my layout. I used many tones of brown-from a very dark one to very light beige. To make Wycinanka  chipboards a bit brown I dyed them with tea.
Have a great weekend. I am still trying to overcome  spine ache...






8 komentarzy:

  1. It's just wonderful, I love it!! Feminine and elegant! Great work!
    Good luck with the turnament!!

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastyczny!
    podejrzewam, że już możesz się szykować na rundę trzecią ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ten miś!!!!! Fantastyczny!!!!! 3 runda gwarantowana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudna praca miś genialny:)życzę zdrówka:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny - o kolejny etap bym się nie martwiła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zachwycający, kolejny zachwycający scrap!

    OdpowiedzUsuń