poniedziałek, 8 grudnia 2014

December

W ostatnich latach bardzo modne stało się przygotowywanie tzw. grudniownika,
 po angielsku "December daily". Jest to rodzaj dziennika, gdzie przez cały grudzień dokumentuje się 
co danego dnia się wydarzyło. 
Grudzień to przecież fantastyczna okazja by spędzić nieco więcej czasu z dziećmi, przygotować dekoracje do domu, świąteczne pierniki. Słowem-stworzyć świąteczną atmosferę.  
Ja co roku rezygnowałam z pomysłu wykonywania tego projektu, gdyż po pierwsze nie jestem na tyle systematyczna by zdołać wypełniać dziennik codziennie, a po drugie zawsze w grudniu mam ogrom pracy i czasu dla dzieci mam najmniej w całym roku. Mimo to w tym roku postanowiłam przygotować sobie taki grudniownik, choć wiem że na pewno nie będę go wypełniać codziennie. Ale już mam przygotowanych trochę fajnych zdjęć z moimi dziewczynami. Poza tym jest to dla mnie swoista mobilizacja, aby choć na chwilę oderwać od grudniowej harówy i poświęcić trochę czasu dzieciom.
Dziennik powstał z cudownej kolekcji Przesyłka ekspresowa oraz Pierwszy śnieg
Stempelek DECEMBER znajdziecie w sklepie Project prezent



2 komentarze: