piątek, 5 grudnia 2014

Dzieci scrapują

Dzisiejszy post w całości poświęcony jest dzieciom z moich zajęć, które mam przyjemność prowadzić w podstawówce. Nie będę się rozpisywać jak wiele satysfakcji dają mi te zajęcia. Po prostu zerknijcie na zdjęcia  albumów, które wykonały dziewczynki z 5 i 6 klasy.

Ale zanim zdjęcia to chciałabym serdecznie podziękować wspaniałej Galerii Papieru za dostarczenie nam papierów do pracy. Z całego serca dziękuję, że zawsze mogę na Was liczyć!!!



Bardzo serdecznie dziękuję również jeszcze jednej firmie, z którą już nie współpracuję od dłuższego czasu ale pozostajemy w kumpelskich relacjach i na nich również zawsze mogę liczyć jak chodzi o moje warsztaty.
Bardzo serdecznie dziękuję Wycinance

No to teraz czas na zdjęcia :) Niestety nie wszystkie albumy załapały się do zdjęć.

Będę bardzo wdzięczna jeśli pozostawicie dziewczynom jakieś miłe słówko. Zdecydowanie im się należy :)




















9 komentarzy:

  1. wow, fantastyczne. Profesjonalnie wykonane, dopracowane w każdym szczególe. Oklejane skrawkami papieru - super pomysł!
    Gratuluję dziewczyny. Rośnie nam nowe pokolenie scraperek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakie już obeznane w scrapowych firmach! Mój J. mówi, że ich rodzice mnie zatłuką niebawem :) ale rozmawiałam-rodzice nie mają nic przeciwko ich kosztownej pasji :)

      Usuń
  2. Jakie zdolne dzieci, masz pod swymi skrzydlami. Cuda!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh... cudne albumy, pomysłowe i dopieszczone :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te albumy niczym nie różnią sie od albumów zrobionych przez dorosłe osoby, mają dziewczyny zdolności .

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę potencjał! Z dziewczyn wyrosną niezłe scraperki.
    POWODZENIA, dziewczyny! Uważajcie: to wciąga :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem pod wielkim wrażeniem! Aż trudno uwierzyć, że to dzieci robiły, mają talent! Brawo :) Pogratuluj im od ciotki klotki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne albumy! jestem zachwycona i pod wielkim wrażeniem :) Rośnie nowa siła scrapperska :P Dziewczynki zdolne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne! Brawo dzieciaki!!!

    OdpowiedzUsuń